De verenigingen achter de Gouden Veer

Om de Gouden Veer in de wacht te slepen, moet een brief excelleren in drie domeinen. Hij moet uitblinken qua direct mailtechniek, het Nederlands moet onberispelijk zijn en hij dient – weliswaar in de brede zin van het woord – een zeker literair niveau te halen. De verenigingen die de Gouden Veer schragen, staan borg voor dat driedimensionele karakter. Allemaal zorgen zij ervoor dat de prijs gaat naar een waardige ambassadeur van hun domein.

 

 

 

 

 

 

Het W.E.G. stelt zich tot doel: “de studie van de persoon Alfons De Ridder en van het werk van de auteur Willem Elsschot”.

 



 

 

 De Belgian Direct Marketing Association verenigt de adverteerders en de dienstenleveranciers in zijn sector.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

De Vlaamse Vereniging voor Zakelijke Communicatie zet zich in voor een verdere professionalisering op het gebied van de zakelijke communicatie.

 

 

 

De “ABN-Gevaert, Cultuur- en Taalvereniging” zag het levenslicht in 1959 en organiseert al meer dan een halve eeuw culturele en literaire activiteiten.
 

Vereniging Algemeen Nederlands

De Vereniging Algemeen Nederlands heeft tot doel de verbreiding van het algemeen Nederlands en de bevordering van het juiste taalgebruik.

Schrijf nu in voor de Gouden Veer Copycursus, editie IV
 
Waar voetbaltrainers als de dood voor zijn, dat overleefde de Gouden Veer Copycursus met brio: het derde seizoen. Ook deze keer keerden de deelnemers meer dan tevreden werkwaarts, de pennen scherper dan ooit. 
 
· Lees hier hun ongezouten commentaren.  
 
· Schrijf je in voor editie #4, die start op maandag 23 januari 2017. Denk erom: het aantal plaatsen is beperkt! 
 
· Lees hier alles over de Gouden Veer Copycursus