De sponsors van de Gouden Veer

Het Genootschap Gouden Veer is een vzw. Dat betekent dat de uitreiking van de begeerde prijs staat of valt met de steun van bedrijven of organisaties die de Gouden Veer een warm hart toedragen. In de annalen van de prijs staan de volgende namen met gulden letters ingeschreven: 
 

 

De Standaard is mediasponsor van de Gouden Veer.




Hoe verschillend de Gouden Veer brieven ook zijn, ze worden aan elkaar geregen met één rode draad: elke brief is verstuurd door bpost. 

 

 

 

 


De Gouden Veer Copycursus wordt georganiseerd in samenwerking met Thomas More – tot heel recent nog Lessius Mechelen. Lessius en K.H.Kempen bundelden immers de krachten, en werden more: Thomas More.

De cursisten vinden hun copyplek op de eerste verdieping van Campus De Vest in lokaal De Sigaar.

De Gouden Veer in Thomas More. Saai schrijven is de sigaar.

 


Het DM Institute is een gerenommeerd kenniscentrum over direct marketing. De nieuwsbrief dissecteert zowel gouden als klatergouden brieven. Want hoe het niet moet is vaak net zo leerrijk als hoe het wel moet.


Trends Top is uw one-stop-shop voor actuele bedrijfsinformatie en performante webtools voor financiële analyse, doelgerichte prospectie en geomarketing. Uiteraard vindt u er ook alle informatie over de winnaars van de Gouden Veer.


Het Fakkeltheater is de thuishaven van de Gouden Veer, en heet u van harte welkom in zijn befaamde Rode Zaal.


Concertorganisator en opnamestudio Studio Dongo verzorgt de artistieke omlijsting van de Gouden Veer uitreiking.

 

 

 

 

 

Schrijf in voor de Gouden Veer Masterclass over Storytelling

en leer succesvol verhalen vertellen voor om het even welk medium: van verkoopbrief over alle digitale media tot uw favoriete stamcafé. 

Doe mee met de Gouden Veer Copycursus

en leer 101 technieken om mensen te doen klikken, liken, opbellen, terugsturen, glimlachen en zelfs opstaan uit hun luie zetel.