Win met uw bedrijf de Gouden Veer – zo neemt u deel

Dat is het mooie aan deze prestigieuze prijs: of u nu een multinational bent of een eenmanszaak, of u nu broodjes verkoopt of een asiel voor zwerfhonden openhoudt – u kunt de Gouden Veer winnen. U hoeft enkel uw doelgroep te hebben aangeschreven met een sterke brief die uitblinkt in argumentatie, stijl en liefde voor de moedertaal.

De volgende editie vindt plaats begin 2018

Wat brachten de vorige Gouden Veer-brieven aan de man?

In 2016 verstuurde het online agentschap The Reference een gevleugelde offline verkoopbrief om relaties uit te nodigen op een evenement.

In 2014 zochten de kunstenaressen van She Constructions een aanlegplaats voor hun creatie “Message in a bottle”.

In 2012 presenteerde Brouwerij Bavik een frisse Kwaremont Blond aan redacteurs van kranten en tijdschriften.

In 2010 verkocht Touax containerklassen aan krap behuisde scholen.

In 2007 nodigde FC Wieze voetballiefhebbers uit op de volgende thuiswedstrijd.

In 2004 presenteerde reclamebureau I DO zich per brief aan de droomklant van elke werknemer.

In 2002 verkocht Bloemisterij Van Hooydonck een bloemenabonnement aan bedrijven in de buurt.

In 2000 benaderde reclamebureau OgilvyOne laatstejaarsstudenten met een jobaanbieding.

In 1998 schreef Bakkerij De Bruyckere ziekenhuizen aan om zich voor te stellen als vaste broodleverancier.

In 1996 stelde KBC aan klanten voor om hun verzekeringspakket vrijblijvend door te lichten.

In 1994 verstuurde Robert Bosch een brief aan distributeurs om zijn tuingereedschap aan te prijzen.

In 1992 promootte KLM de verkoop van vliegtickets via een brief aan reisbureaus.

In 1990 bood een “Management Buy Out” zijn diensten aan.

In 1988 bevatte het schrijven een aanbod voor een driemaandenabonnement op Het Laatste Nieuws.

In 1986 nodigde Verzekeringskantoor J. Van Breda & Co beginnende ondernemers uit om kennis te maken.

In 1984 presenteerde Restaurant Torenhof het herfst- en winterprogramma aan zijn klanten.

In 1982 legde vertaalbureau Cogen zijn werkwijze uit aan farmaceutische bedrijven.

In 1980 stelde reisbureau Intop zijn “Incentive Travel”-aanbod voor aan personeelsdirecteurs.

In 1978 vertelde Uitgeverij Lannoo in een trotse brief welke van haar boeken in de prijzen waren gevallen.

 

 

Schrijf nu in voor de Gouden Veer Copycursus, editie IV
 
Waar voetbaltrainers als de dood voor zijn, dat overleefde de Gouden Veer Copycursus met brio: het derde seizoen. Ook deze keer keerden de deelnemers meer dan tevreden werkwaarts, de pennen scherper dan ooit. 
 
· Lees hier hun ongezouten commentaren.  
 
· Schrijf je in voor editie #4, die start op maandag 23 januari 2017. Denk erom: het aantal plaatsen is beperkt! 
 
· Lees hier alles over de Gouden Veer Copycursus